مطالبی درباره فیلم های جهان و ایران

فیلم و سریال

beardofpery

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۵ ب.ظ

111باسلام!

داستان فیلم هارلی کویین پرندگان شکاری

هارلی کویین در این قسمت از فیلم با دوست پسر خود جوکر کات کرده است.به همین دلیل کارخانه اسید که در اولین قرار با جوکر به آنجا رفته بودند را به آتش کشید.بعد ازماجرا یک افسر پلیس دست به تعقیب هارلی کویین می زند. که ناگهان کسی به نام قاتل کراسبو زن پیدا می شود که نام او النا برتنلی است  که تمام خانواده خود را در کودکی از دست داده وحال به دنبال انتقام است. بلک ماسک یکبار دارد که خواننده بار  هارلی را نجات داده است و ترفیع درجه گرفت و راننده بلک ماسک شد.راننده به بچه همسایه دزدی کردن را یاد داد . یک روز راننده به همراه ویکتور زز به دنبال الماسی که بلک ماسک می خواست رفتتند. آن بچه الماس را می دزد و الماس را می خورد .

بلک ماسک علاه شدیدی به کندن پوست مردم به صورت زنده است .او هارلی به علت شکستن پاهای راننده قبلی اش گروگان گرفته و می خواهد پوست هارلی بکند.هارلی به او گفت الماس را می گیرد تا پوستش را نکند . هارلی بچه را پیدا می کند و به بلک ماسک نمی دهد بلک ماسک نیم میلیون دلار برای بچه و هارلی کویین می گذارد . راننده قاتل کراسبو زن با پلیس و هارلی هم کاری می کنند تا از بچه محافظت کنند .وهارلی برای به دست اوردن الماس به بچه شربت معده می دهد تا الماس را پس بدهد .هارلی موفق به دراوردن الماس از معده بچه ازبقیه جدا می شود و الماس را می فروشد و بچه را کارآموز خود می کند و بقیه گروه به دنبال کار های خوب می روند و اسم گروه خود را پرندکان شکاری می گذارند.

 

باتشکر از شما منتظر نظرات هستیم

#در-خانه-بمانیم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۰
معید محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی